livetmedenborder

Direktlänk till inlägg 20 november 2010

Designen hyffsat klar!

Av Angelica Angerstål - 20 november 2010 16:58

Så tackar och bockar för designen Emma!

Det har inte blivit så mycket bloggande pga det. Ville ha klart den innan jag börjar skriva.

Veckan har varit sådär, har varit rätt stressad så har haft mycket magproblem och varit trött. Bowie tycker att dagis är jätteskoj och speciellt alla leksaker som finns där. De andra personalhundarna är sådär, han är inte lika framåt när dom är med men annars är det fullt ös.

Var ute med Emma idag i skogen och lät hundarna springa, det var riktigt kul och skönt. Kändes verkligen som både jag och Bow behövde det. Det måste vi göra om! Tråkiga var ju att vi träffades ju hemma hos Emma vilket utlöste några utfall från båda hennes hundar. Det gick bra men stunden var jobbig. Hade tänkt att släppa det nu för utanför någons revir har de superkul!

Ikväll blir det lugnt med film och godis, och god mat!  

  


/Angelica

 
 
Emma & Arrac

Emma & Arrac

20 november 2010 17:26

Varsågod! Hoppas du gillar den!? Annars får jag göra om den bara!

Kram

http://www.hundreda.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Angelica Angerstål - 15 november 2010 20:17


Har inte blivit något bloggande, men tänkte börja lite smått nu i alla fall. I väntan på design! Mycket roligare när allt är klart. Idag har Bowie varit med matte på hunddagiset för första gången. (Matte jobbar där). Började med att åka buss och de...

Av Angelica Angerstål - 11 november 2010 18:33


Ja, jag tänkte som så att jag ska börja blogga lite. Det kommer i första hand att handla om hundträning i alla möjliga former. Går en instruktörsutbildning på Hundens Hus i Stockholm så det blir lite skrivande om den också.    Det som fattas är v...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
November 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards